ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ WESTWORLD


https://www.youtube.com/watch?v=--09ruklYgE ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΑΣ ΚΛΗΣΗ. ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ. ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΖΗΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ στην πραγματικότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης [Α.Ι. - Artificial Intelligence]. Το μέλλον της συνθετικής αμαρτίας.
 Το Westworld είναι μία αμερικανική τηλεοπτική σειρά επιστημονικής φαντασίας, το σενάριο της οποίας βασίζεται στην ομώνυμη ταινία του 1973. Ο πρώτος κύκλος της σειράς αποτελείται από 10 επεισόδια. Η σειρά παρουσιάζει μια ομάδα επιστημόνων που δημιουργεί “τεχνητούς ανθρώπους” που τοποθετούνται και ζουν σε ένα θεματικό πάρκο αναψυχής με θέμα την Άγρια Δύση, το Westworld.

Τα όντα αυτά, οι λεγόμενοι "Οικοδεσπότες", δεν γνωρίζουν πως η ζωή τους είναι προγραμματισμένη από τρίτους. https://youtu.be/0zZcBv0gPK0 Στο Westworld πηγαίνουν πλούσιοι πελάτες με την ονομασία "Νεοφερμένοι" (γνωστοί και ως "Επισκέπτες") οι οποίοι, όντας άτρωτοι, μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν μέσα στο πάρκο, χωρίς να έχουν το φόβο πως οι Οικοδεσπότες θα τους βλάψουν. "Οι οικοδεσπότες έχουν κατασκευαστεί ώστε να μην μπορούν να βλάψουν τους νεοφερμένους. Όλα όμως κάποτε επαναστατούν" Ένας κατασκευασμένος κόσμος, που τελικά δεν είναι ασφαλής και δεν προορίζεται για τους "Επισκέπτες" αλλά τους "Οικοδεσπότες". Το επόμενο κεφάλαιο της ανθρώπινης ιστορίας, όπου ουσιαστικά εμείς οι άνθρωποι παύουμε να είμαστε οι πρωταγωνιστές. Η Δήλος Inc. είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Westworld. προορισμός της Δήλος…. Το όνομα της εταιρείας της πρώτης ταινίας (1973) που συνεχίζει να έχει τα «πνευματικά δικαιώματα» Η Δήλος Προορισμοί, Inc. είναι η θυγατρική που εκτελεί τις εργασίες του Westworld Πολλοί βρίσκουν μεγάλη ομοιότητα ανάμεσα στο χάρτη της Δήλος και την υπόγεια αποθήκη της, όπου βρίσκονται παγωμένοι οι τεχνητοί άνθρωποι και το χάρτη της κολάσεως του Δάντη, από το έργο του Θεία Κωμωδία.

 Στον 9ο κύκλο της οποίας, τιμωρούνται οι προδότες, εγκλωβισμένοι –μέχρι το πρόσωπο– σε μία παγωμένη λίμνη. Όπως δηλώνουν στην επίσημη ιστοσελίδα ΗΒΟ - Westworld: Η ωριαία δραματική σειρά Westworld,  είναι μια σκοτεινή οδύσσεια για την αυγή της τεχνητής συνείδησης και της εξέλιξης της αμαρτίας. Λαμβάνοντας χώρα στη διασταύρωση του προσεχούς μέλλοντος και του εναλλακτικού παρελθόντος, η σειρά εξερευνά έναν κόσμο όπου μπορεί να επιδοθεί κάθε ανθρώπινη όρεξη, άσχετα του πόσο ευγενής ή διεφθαρμένη μπορεί να είναι. http://www.hbo.com/westworld/about/index.html …μια σκοτεινή οδύσσεια…… ….. αυγή της τεχνητής συνείδησης και της εξέλιξης της αμαρτίας … Η τηλεοπτική σειρά Westworld μεταξύ άλλων, προωθεί το φιλοσοφικό ρεύμα του Μετανθρωπισμού, μέρος του οποίου είναι η Τεχνητή Μετανθρώπιση ή Τρανσουμανισμός. Δηλαδή η "γενετική σχεδίαση" -  "μηχανική βελτίωση " του σώματος και της νοημοσύνης του ανθρώπου με την βοήθεια της Επιστήμης και της Τεχνολογίας.

Η δημιουργία ενός υβριδίου μισός άνθρωπο μισός μηχανή. Χωρίς συναίσθημα αλλά με υψηλότερη και πλήρως ελεγχόμενη σκέψη. Είναι απαραίτητο να καταλάβουμε τι πρεσβεύει ο εισερχόμενος στη δεσπόζουσα κουλτούρα Τρανσουμανισμός, ώστε να αντιληφθούμε και να διακρίνουμε την «παγίδα», διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές. http://www.agnosto.gr/index.php?topic=318.0

 Ένας από τους σχεδιαστές παραγωγής της τηλεοπτικής σειράς, είναι ο  Νέιθαν Κρόουλι (Nathan Crowley) εάν δεν είσαι προσεχτικός περνάει στα ψιλά....στο 0:45 λεπτό Official Opening Credits: Westworld (HBO) https://youtu.be/elkHuRROPfk Ο Νέιθαν Κρόουλι δεν είναι ένας απλός σχεδιαστής παραγωγής, αλλά όπως αποκάλυψε ο ίδιος, έχει τη δική του σούπερ-κακοποιό κληρονομιά: "Ναι, ο Άλιστερ Κρόουλι [ο διαβόητος Βρετανός αποκρυφιστής] είναι ένας άμεσος συγγενής, ξάδερφος του παππού μου, αλλά δεν μας επιτρεπόταν ποτέ να αναφέρουμε έστω και το όνομά του, γιατί ήμασταν μια οικογένεια Κουάκερων " [TheArtNewspaper] https://i1.wp.com/illuminatiwatcher.com/wp-content/uploads/2015/01/IlluminatiWatcherDotCom-Nathan-Aleister-Crowley.jpg?w=887

 Σκηνοθέτης της σειράς είναι Ο Τζόναθαν Νόλαν ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Νέιθαν Κρόουλι. Μεταξύ άλλων, στις ταινίες  The Prestige (2006) - Ο Σκοτεινός Ιππότης (2008) - και Interstellar(2014). Τα βασικά χαρακτηριστικά των 3 αυτών ταινιών, ενώνονται σε ένα κοινό προορισμό της Δήλος στον κόσμο του Westworld. Το απόλυτο μέγεθος της ανθρώπινης ματαιοδοξίας [The Prestige].

 Ένα σημάδι ή θαύμα δεν αποδεικνύει τίποτα άλλο από το ότι κάποιος μυημένος σε κάποιο  μυστικό, σκοπίμως προωθεί αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσει μέσα από ένα ψέμα μία μεγάλη αυταπάτη. Σαν μάγος που εμφανίζει κάτι από το τίποτα, από αέρα κοπανιστό. δεν είναι δημιουργός, είναι απλώς ένας αρχιτέκτονας μίας ψευδαίσθησης. Καθώς γνωρίζει πως το κοινό θα συμπληρώσει το υπόλοιπο με τη σκέψη. Μόλις φύτεψε το "σπόρο" της δυνατότητας .... και αυτό είναι η βάση της επιστημονικής φαντασίας. «Ποιό είναι το πιο ανθεκτικό παράσιτο; Ένα βακτήριο; ΄Ένας ιός; Ένα σκουλήκι; Μια ιδέα. Ανθεκτική, ιδιαίτερα μεταδοτική. Άπαξ μια ιδέα καταλάβει το μυαλό είναι σχεδόν αδύνατον να εξολοθρευτεί. Μια ιδέα πλήρως σχηματισμένη, πλήρως κατανοητή. Που κολλάει, κάπου εκεί μέσα [στο κεφάλι].»

 Ο κόσμος των ονείρων [Interstellar] και ο Dominic Cobb που τρυπώνει επιδέξια στον νου του θύματος, τον παραπλανεί, του κλέβει και του φυτεύει ιδέες, κάνοντας εν τέλει δυσδιάκριτη την πραγματικότητα από το όνειρο. Και τον απόλυτο «κακό» του σήμερα - Τζόκερ [Σκοτεινός Ιππότης].

Ένας σχιζοφρενής και φιλοσοφημένος ταυτόχρονα εγκληματίας,  ευφυής μέσα στη διαστροφή του, οπαδό του χάους. http://katohika.gr/diethni/arketa-parakseno-gia-neo-planitarxi-gia-des-tin-omilia-tou/ Το χάος, που ο Joker προσπαθεί να προκαλέσει ώστε να επισπεύσει την παράδοση του ανθρώπου στα πιο αρχέγονά ένστικτά του. Η αποτύπωση μιας γενιάς που βλέπει σαν μόνη επιλογή την καταστροφή και όχι την δημιουργία. Το θέμα το ανέδειξε ο Μάντις http://katohika.gr/sinomosia/kalos-ton-gelotopoio/ μία άλλη κριτική από το cine.gr, που αφορά – κατά τη δική μου άποψη - τις παραπάνω ταινίες στο σύνολό τους αναφέρει: …. Δεν μένουμε στον όρο «ζω στο όνειρο», αλλά αυτό επεκτείνεται κατασκευάζοντας ένα νέο σύμπαν. Από την άλλη μεριά, για τον «νέο άνθρωπο», για αυτόν που ξεκίνησε την ζωή του από τα τέλη 80ς, αυτόν που αγνοεί ηθελημένα το παρελθόν και αναζητά νέες μορφές κοινωνικής συνείδησης (μέσα π.χ. από το Διαδίκτυο), τέτοιες ταινίες μπορεί να λειτουργούν ως πνευματικές μυήσεις. Το πώς δομείται ένα «εγώ», ένα «πρώτο πρόσωπο» (άρα και η ηθική του υπόσταση, η αξιολογική του στρατηγική κ.λπ.) σε κατάσταση περιορισμένης μνήμης ram. Στο Matrix, πίσω από το μεσσιανικό παραμύθι, εξετάζεται η σοβαρότατη άποψη ότι η «πραγματικότητα» ως πρόσληψη από το συνολικό κοινωνικό φαντασιακό, είναι μια δομή που ίσως δεν διαφέρει από μια άλλη που μπορεί να κατασκευαστεί. Στο Avatar έχουμε μια θαυμάσια οικολογική αλληγορία μαζί με τον προβληματισμό της σχέσης συνείδησης και σωματικότητας (η μεταφορά από ένα σώμα σε άλλο)…... 

Μέσω του Westworld  προβάλλεται μία ψευδής πραγματικότητα που πρέπει να γίνει αποδεκτή από τις κοινωνικές μάζες, προκειμένου να εδραιωθεί η Νέα Παγκόσμια Τάξη. Αυτή η Νέα Εποχή δεν χρησιμοποιεί μόνο τις παραδοσιακές ουμανιστικές μεθόδους, όπως η παιδεία και η πολιτιστική ανάπτυξη,  αλλά και τεχνολογικά μέσα που θα επιτρέψουν στους επικυρίαρχους να κινηθούν πέρα απ’ αυτό που εμείς θεωρούμε  “ανθρώπινο”.

Η τηλεοπτική αυτή σειρά, συγκεντρώνει όλα τα τεχνάσματα μίας προπαγάνδας δεκαετιών. Ένα ολοκληρωμένο παράδειγμα/σχέδιο δράσης και την προσπάθεια διαμόρφωσης της άποψης του κόσμου, μέσω της χρήσης διαφορετικών πρακτικών, ώστε όταν έρθει η ώρα του επόμενου βήματος,  να έχουμε πλέον εξοικειωθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε όχι μόνο να μην μας κάνει τίποτα εντύπωση, αλλά να δεχτούμε αδιάφορα και αδιαμαρτύρητα την δική τους εκδοχή. Όπως πάνω έτσι κάτω. Ο Δρ Ρόμπερτ Φόρντ, είναι ο εμπνευστής και ο αρχιτέκτων δημιουργός του κόσμου της ψευδαίσθησης.

Ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ. " Ασκούμε μαγεία. Λέμε τα κατάλληλα λόγια. Και δημιουργούμε την ίδια την ζωή μέσα από το χάος." [Άντονι Χόπκινς ήτοι Δρ. Ρόμπερτ Φορντ] https://youtu.be/lHz3dnZzqxQ "Τα πάντα σε αυτόν τον κόσμο είναι μαγεία, εκτός από το μάγο"  Αναφορικά με τη «μαγεία», για όσους έχουν παρακολουθήσει τη σειρά, τα ανδροειδή «βαπτίζονται»  μέσα σε πισίνες με λευκό υγρό που μοιάζει με γάλα. https://youtu.be/VqlJ0Mcx6zk Ενώ κάποια ανδροειδή,  που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα στον προγραμματισμό τους, αντί για μπέρμπον – στην Άγρια Δύση βρισκόμαστε – πίνουν γάλα. https://youtu.be/skbEoDlBa6M
Ντιτρόιτ, 22 Αυγούστου 2015 Σατανιστικό τελετουργικό έξω από την Planned Parenthood. 2 γυναίκες με τα χέρια τους δεμένα, γονατίζουν στο πεζοδρόμιο, ενώ τις ραίνουν με γάλα. Η υπόλοιπη ομάδα φωνάζει "Χαίρε Σατανά».

Το τελετουργικό του λουτρού σε γάλα συναντάται σε πολλές και διαφορετικές μυστικιστικές παραδόσεις της Ανατολής. Το γάλα ως σύμβολο της μητέρας που θηλάζει και το λουτρό σε γάλα ως ένδειξη λατρείας στη θεά Μητέρα Γη (Γαία). Παρόμοια με τη χριστιανική αντίληψη του βαπτίσματος στο νερό, το λουτρό σε γάλα αποτελεί λατρευτικό σύμβολο κάθαρσης. Θεωρείται ως χαμηλότερο επίπεδο αποκρυφιστικής μαγείας. Σε υψηλότερα επίπεδα του τελετουργικού της σατανιστικής  λατρείας, το λουτρό ή το ράντισμα γίνεται με αίμα. 

Συνεχίζοντας ο Δρ. Ρόμπερτ Φορντ έχει εταίρο- δεξί χέρι – τον Μπερνάρντ Λόου "Bernard Lowe", ο οποίος είναι υπό τον έλεγχο του Φορντ, αφού ο ίδιος τον δημιούργησε. Είναι φτιαγμένος κατ' εικόνα του εκλιπόντος συνιδρυτή του Westworld,  Άρνολντ Γουέμπερ "Arnold Weber" Τα πάντα είναι ανάποδα. Bernard Lowe αναγραμματισμός του Arnold Weber. Ένας κλώνος που «μεταφέρει» τη συνείδηση ενός ανθρώπου που δεν υπάρχει πια. https://youtu.be/sJ6fqox9n-c Και ερχόμαστε στην Ντολόρες Αμπερνάθι. η πιο παλιά οικοδεσπότης που λειτουργεί στο πάρκο και έχει «αναβαθμιστεί» πολλές φορές κατά τη διάρκεια των ετών.

Είναι το κορίτσι της Δύσης, που ανακαλύπτει ότι όλη της η ζωή ήταν ένα περίτεχνο ψέμα. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της τηλεοπτικής σειράς, η εμφάνισή της αντλεί επιρροή από την Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων και τον πίνακα Ο Κόσμος της Χριστίνας του(1948) του Αμερικανού ζωγράφου Άντριου Γουάιεθ. Ο πίνακας δείχνει μία κοπέλα χτυπημένη από την πολυομυελίτιδα να σέρνεται  σε ένα χωράφι χωρίς την  αναπηρική της καρέκλα  κατευθυνόμενη προς ένα σπίτι ψηλά πάνω σ΄ένα λόφο. "Αν με κάποιο μικρό τρόπο μπόρεσα μέσω της ζωγραφικής να κάνω τον θεατή να αισθανθεί ότι ο κόσμος της μπορεί να περιορίζεται φυσικά, αλλά σε καμία περίπτωση πνευματικά, τότε έχω πετύχει αυτό που έθεσα ως στόχο να κάνω."             Άντριου Γουάιεθ Ως προς τη Σχέση της Ντολόρες, με το χαρακτήρα της Αλίκης έχει αναφερθεί ο Μάντις http://katohika.gr/diethni/roua-mat-2/ Το ταξίδι της αφύπνισης, το ταξίδι της αυτογνωσίας του τεχνητού Ανθρώπου. https://lovelace-media.imgix.net/uploads/2247/c74ab130-7ea5-0134-ce11-0aec1efe63a9.png?w=740&h=380&fit=crop&crop=faces&auto=format&q=70

 Σε όλη τη διάρκεια του πρώτου κύκλου της σειράς, αρκετοί ψάχνουν αυτό που αποκαλούν «The maze» τον «Λαβύρινθο». Όπως εξηγεί ο Άρνολντ στην Ντολόρες, ο λαβύρινθος είναι μεταφορικά, το ταξίδι που πρέπει να κάνουν οι οικοδεσπότες ώστε να αποκτήσουν αληθινή συνείδηση. Ο Άρνολντ ουσιαστικά φαντάζεται αυτό το ταξίδι ως πυραμίδα με διαφορετικά επίπεδα. Στη βάση της πυραμίδας είναι η μνήμη. Γιατί οι άνθρωποι πρέπει να θυμηθούν ώστε να διδαχθούν.   Στο επόμενο επίπεδο είναι ο αυτοσχεδιασμός, γιατί οι άνθρωποι τείνουν να αποκλίνουν από τη συνήθεια. Έπειτα η ιδιοτέλεια, γιατί οι άνθρωποι λαμβάνουν αποφάσεις για την περαιτέρω προστασία του εαυτού τους.

Το τελευταίο όμως επίπεδο, για την απόκτηση της συνείδησης, είναι ο «πόνος».  Οι οικοδεσπότες πρέπει να νοιώσουν συναισθηματικό πόνο. Και όλα αυτά υπό την καθοδήγηση της εσωτερικής φωνής του «δημιουργού» τους την οποία και ακούνε. Ακούνε τον προγραμματισμό τους ως ένα εσωτερικό μονόλογο. Bicameralism - διθάλαμο μυαλό - Άλλη μία «αμφισβητούμενη θεωρία» που προσπαθούν να εδραιώσουν. http://katohika.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%B1/i-diorthosi-wernicke-kai-oi-noitikes-pagides-2/ ….. «Όταν πρωτοδούλευα πάνω στο μυαλό σου, είχα μία θεωρία για τη συνείδηση. Νόμιζα ότι ήταν μία πυραμίδα που έπρεπε να ανέβεις. Οπότε σου έδωσα μία φωνή. Τη δική μου φωνή για να σε καθοδηγεί. Μνήμη – Αυτοσχεδιασμός. Η συνείδηση όμως δεν είναι ένα ταξίδι ανοδικό, αλλά εσωτερικό. Δεν είναι πυραμίδα, αλλά λαβύρινθος. Κάθε απόφαση μπορεί να σε φέρει πιο κοντά στο κέντρο, ή να σε στείλει κατρακυλώντας στα άκρα. Στην τρέλα» …. Άρνολντ Γουέμπερ Το όνομα Ντολόρες σημαίνει "θλίψεις».  Προέρχεται από τον ισπανικό τίτλο της Παναγίας María de los Dolores, που σημαίνει «Μαρία των θλίψεων".

 Ο λαβύρινθος λοιπόν, τον οποίο ψάχνει ο επισκέπτης «άνδρας με τα μαύρα» που τυγχάνει να είναι και ο βασικός μέτοχος της Δήλος, δεν είναι κάποια συγκεκριμένη εξωτερική τοποθεσία, ή πρόσωπο, αλλά ένα «εσωτερικό ταξίδι» που έχουν προγραμματιστεί να κάνουν οι συνθετικοί άνθρωποι. Αντιλαμβανόμαστε την αλληγορία του προγραμματισμού της μάζας των ανθρώπων;

 Κατά τη κοσμολογία των  O'odham (αυτόχθονες Ιθαγενείς της Αμερικής που διαμένουν κυρίως στη Νότια Αριζόνα και το Βορειοδυτικό Μεξικό),  ο I'itoi ο υποκόσμιος θεός δημιουργός, κατοικεί σε μία σπηλιά, κάτω από το βουνό Baboquivari, που αποτελεί ιερό μέρος για τη φυλή Tohono O'odham «άνθρωποι της ερήμου». Η προφορική ιστορία των O'odham περιγράφει, πως αυτός ο άτακτο θεός, έφερε τους Hohokam από τον κάτω κόσμο στη Γη. Οι Hohokam είναι πρόγονοι των Tohono O'odham «άνθρωποι της ερήμου» και των Akimel O'odham «άνθρωποι του ποταμού» οι οποίοι τους δίδαξαν πολλές τέχνες (πολιτισμός Hohokam). Ο θεός I'itoi επίσης τους δώρισε μία σειρά από εντολές (Himdag), για το πώς να παραμείνουν σε ισορροπία και πώς να αλληλεπιδρούν με τον κόσμο.  Η φυλή Pima, αναφέρεται στον I'itoi ως «Μεγαλύτερο Αδελφό».
 Συχνότερα όμως αναφέρεται ως «άνθρωπος του λαβυρίνθου», λόγω ενός σχεδίου που παρουσιάζεται στην καλαθοπλεκτική των O'odham και σε βραχώδεις εγχαράξεις.
 Όπως βλέπουμε στο παραπάνω σχέδιο, ο I'itoi τοποθετείται στην είσοδο του λαβύρινθου – Για τους Akinel αυτός ο λαβύρινθος είναι η κάτοψη του σπιτιού του I'itoi, ενώ για τους Tohono είναι ένας χάρτης που οδηγεί στο σπίτι του.
  Σύμφωνα λοιπόν με τη προφορική ιστορία, το σχέδιο του λαβύρινθου αναπαριστά τις εμπειρίες και τις επιλογές των ατόμων που κάνουν το ταξίδι τους μέσα στη ζωή. Στη μέση του λαβύρινθου, οι άνθρωποι βρίσκουν τα όνειρα και τους στόχους του. Όταν κάποιος πλησιάζει στο κέντρο, έχει μία τελευταία ευκαιρία (η τελευταία στροφή πριν το κέντρο του σχεδίου) να αναθεωρήσει τις επιλογές που έκανε και τη πορεία της διαδρομής που ακολούθησε, πριν ο θεός Ήλιος (Συμπτωματικά ονόμασαν την εταιρεία Δήλος;) τον υποδεχτεί, τον ευλογήσει και τον οδηγήσει στον επόμενο κόσμο. 
Στην παρακάτω φωτογραφία έχουμε τη σύγκριση του λαβυρίνθου του I'itoi «άνθρωπος του λαβύρινθου» και του λαβύρινθου που στο  Westworld αποκαλούν maze όπου στο κέντρο τοποθετούν το ανδροειδές Τον λαβύρινθο όμως τον αποκαλούν «The maze» μία αντίστοιχη δυτικής προελεύσεως λέξη.
Σχεδόν όλοι οι Λαβύρινθοι των δυτικών εκκλησιών και των χειρογράφων έχουν σαφή προσανατολισμό με την είσοδό τους πάντα στη δύση.

Η είσοδός εκείνων, που βρίσκουμε στα χειρόγραφα, είναι κάτω διότι την εποχή εκείνη οι χάρτες είχαν στο πάνω μέρος την ανατολή, δηλαδή εκεί όπου σήμερα τοποθετούμε τον βορρά. Επομένως, το κάτω αντιστοιχεί στη δύση. Westworld http://www.agnosto.gr/index.php?topic=264.msg1056#msg1056

 Ο Λαβύρινθος γινόταν αντιληπτός σαν χάρτης του κόσμου και η είσοδός του στη δύση, όπου βασιλεύει ο ήλιος, δήλωνε την διεύθυνση του θανάτου. Μ’ αυτόν τον τρόπο αναπαριστούσαν τον κόσμο της αμαρτίας, τον κόσμο που υπόκειται στον θάνατο. Ως επίλογος .... Ξέρεις πού βρίσκεσαι; Σ’ένα όνειρο. Σωστά, Ντολόρες, βρίσκεσαι σ’ένα όνειρο. Θέλεις να ξυπνήσεις απ’αυτό το όνειρο; Ναι Έχεις αμφισβητήσει ποτέ την πραγματικότητά σου; Όχι. Πές μας τι πιστεύεις για τον κόσμο σου Μου αρέσει να θυμάμαι αυτό που μου έμαθε ο πατέρας μου. Ότι κάποια στιγμή, ήμασταν όλοι νέοι σ’αυτόν τον κόσμο. Οι νεοφερμένοι ψάχνουν ό,τι ψάχνουμε κι εμείς. Έναν τόπο να είμαστε ελεύθεροι, να χαράξουμε τα όνειρά μας. Έναν τόπο με απεριόριστες δυνατότητες. Κι αν σου έλεγα ότι έκανες λάθος; ότι δεν υπάρχουν τυχαίες συναντήσεις; Ότι εσύ κι όλοι όσοι ξέρεις κατασκευαστήκατε για να ικανοποιείτε κόσμο που πληρώνει για να επισκέπτεται τον κόσμο σας; .... …  "Η ζωή και ο θάνατος ενός ανθρώπου, ήταν πολύ μικρό τίμημα, για την απόκτηση της γνώσης την οποία αναζητούσα. Για την εξουσία που θα αποκτούσα….. η συνείδηση είναι ευθύνη και βάρος και τους γλιτώσαμε από αυτό. Άγχος, απέχθεια, ενοχές.

Οι οικοδεσπότες είναι πραγματικά ελεύθεροι. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ … ΕΔΩ … ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΥ " [Δρ. Ρόμπερτ Φορντ - WESTWORLD] Αλήθεια,

Ο Δρ Φορντ σε ποιους πραγματικά απευθύνεται;
ΑΠΟ ΤΟ http://www.agnosto.gr/index.php?topic=319.msg1181#msg1181

Σχόλια